ماشین اصلاح موی صورت کیمی مدل KM-5027

تکنولوژی اصلاح : برش مستقیم
جنس تیغه : تیتانیوم پیشرفته
منبع تغذیه : باتری قابل شارژ(بی سیم)
وزن دستگاه : 150 گرم

ماشین اصلاح موی صورت کیمی مدل KM-5027KEMEI KM-5027


در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

نقد و بررسی : ماشین اصلاح موی صورت کیمی مدل KM-5027

یکی از برندهایی که اخیرا توانسته برای تولید لوازم برقی شخصی مثل ماشین های اصلاح سر و صورت بسیار خوب عمل کند و جایگاه مناسبی را به خود اختصاص دهد، برند کیمی است. این برند با تولید محصولاتی مناسب و البته با کیفیت در بازار ایران خوش درخشیده و یکی از برند های شناخته شده در ایران است. برای خرید محصولاتی مانند ماشین های اصلاح صورت بهتر است که ابتدا نیازهای خود را بررسی کنید تا بدانید دقیقا چه نوع محصولی را می خواهید تهیه کنید.

ویژگی های محصول

محصولی که مشاهده می کنید ماشین اصلاح صورت کیمی مدل KM-5027، بی سیم است که برای اصلاح کردن صورت از آن استفاده می شود. تکنولوژی اصلاح این ماشین برش مستقیم و جنس تیغه ها از تیتانیوم پیشرفته است. اندازه اصلاح این محصول 0.1 تا 3 میلی‌متر است.

شارژی بودن آن کمک می‌کند تا در بعضی مواقع بدون نیاز به برق از آن استفاده کنید. این ماشین اصلاح بسیار سبک است و وزن آن حدود 150 گرم است. یک عدد برس تمیز کننده در این بسته بندی قرار گرفته است که به منظور نظافت کردن دستگاه از آن استفاده می‌شود. دیگر اقلام همراه این محصول آداپتور برق، کابل USB، روغن و درپوش محافظ است.

جمع بندی

ماشین اصلاح صورت کیمی مدل KM-5027، بی سیم می تواند در مدت زمان خوبی شارژ خود را ذخیره کند و مناسب کسانی است که می خواهند به سرعت موهای صورت خود را اصلاح کنند.

مشخصات فنی : KEMEI KM-5027

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده.

اولین نفری باشید که نظر می دهید برای “ماشین اصلاح موی صورت کیمی مدل KM-5027”